آماده شدن برای یک رویداد تجاری بزرگ به این معنی است که باید خیلی جلوتر از رقبای خود فکر کنید و نمایش خود را به جذاب ترین نمایش در آنجا تبدیل کنید. این به این معنی است که هنگام انتخاب غرفه نمایشگاه تجاری، تمام گزینه های موجود را بررسی کنید. همچنین به این معنی است که پنج اصل اساسی طراحی غرفه عالی را در نظر داشته باشید.

وقتی صحبت از رویدادهای تجاری می شود، شما فقط سه تا پنج ثانیه فرصت دارید تا اولین تاثیر را بر مشتری بگذارید. این بر تصمیم آنها برای توقف در جلوی غرفه شما یا صرفاً راه رفتن تأثیر می گذارد.با استفاده از این عناصر اساسی، می‌توانید غرفه‌ی تجاری را درست به نظر برسانید تا نگاه درست به آن بیفتد.

1: گرافیک

پر زرق و برق بودن یک چیز است و با ذوق خلاق بودن چیز دیگری است. با سرمایه گذاری روی رنگ ها و طرح های مناسب که غرفه شما را واقعا زنده می کند، توجه مخاطبان خود را جلب کنید. گرافیک های مرتبط با غرفه شما باید دارای تصاویر بصری مرتبط با برند شما باشند. گرافیک با وضوح بالا ظاهری هوشمندانه به غرفه شما می بخشد. یک طراح غرفه خوب می تواند به ارائه گرافیکی ایده آل برای برند شما کمک کند.

2: برندسازی

نام تجاری شما باید در خاطرات هر کسی که به غرفه نمایشگاه شما نگاه می کند ثبت شود. این را می توان با استفاده از لوگو در مکان های مناسب انجام داد. لوگوهای روی غرفه باید به صورت استراتژیک در تمام قسمت های قابل مشاهده غرفه قرار گیرند. ایده خوبی است که تصاویر برند را در سطح چشم قرار دهید تا هرکسی که در آنجا توقف می کند متوجه آن شود. یک طراح خلاق که بخشی از شرکت خدمات غرفه نمایشگاهی تجاری است می تواند به شما کمک کند تا شعار منظمی ارائه دهید که دقیقاً برند شما را در بر می گیرد.

3: نورپردازی

با استفاده از نورپردازی مناسب برای غرفه نمایشگاه تجاری شما می‌توانید خلق و خوی مناسب مردم را به دست آورید ! ارائه دهنده خدمات غرفه نمایشگاهی شما می تواند به شما کمک کند تا نورپردازی مناسب برای غرفه خود را انتخاب کنید. نورپردازی همچنین به بزرگتر نشان دادن یک غرفه کوچک یا برجسته کردن عناصر اصلی غرفه کمک می کند.

4: تعامل

با تمام جدیدترین فناوری های موجود در دسترس شما، می خواهید از آن استفاده کنید تا غرفه خود را تا حد امکان برای مشتریان جذاب کنید. مردم عاشق تعامل با یک غرفه هستند، بنابراین استفاده از امکانات زیاد صفحه نمایش لمسی ایده خوبی است. از آنجایی که مردم دوست دارند با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند و سلفی بگیرند، قرار دادن یک غرفه عکس نیز ایده خوبی است، و همچنین راهی برای به اشتراک گذاری سریع این تصاویر با هشتگ هایی که به برند شما اشاره دارد، در اختیار آنها قرار می دهد.

5: وسایل تبلیغاتی

چیز دیگری که همه دوست دارند رایگان است! وسایل تبلیغاتی خود را تا حد امکان مفید بسازید و در عین حال به خود فرصتی بدهید تا کارهایی را که انجام می دهید به جهان نشان دهید. یکی از راه‌های انجام این کار، توزیع اشیا سرگرم‌کننده است که مردم می‌توانند روی کیف خود بگذارند، که قطعاً مورد توجه افراد خارج از نمایشگاه قرار می‌گیرد.