در اینجا جدولی از هزینه های مربوط به نمایشگاه در نمایشگاه آمده است:

هزینه توضیحات
اجاره غرفه هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه. این می تواند بسته به اندازه غرفه و محل نمایشگاه متفاوت باشد.
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاه هزینه طراحی و ساخت نمایشگاه شما. این می تواند بسته به اندازه و پیچیدگی نمایشگاه شما متفاوت باشد.
ارسال و تحویل هزینه حمل و نقل نمایشگاه شما به نمایشگاه تجاری. این می تواند بسته به اندازه و وزن نمایشگاه شما متفاوت باشد.
پرسنل هزینه پرسنل غرفه شما این می تواند بسته به تعداد کارکنان مورد نیاز شما و مدت زمان نمایشگاه متفاوت باشد.
بازاریابی و تبلیغات هزینه بازاریابی و ترویج شرکت شما در نمایشگاه. این می تواند شامل مواردی مانند تبلیغات، پست مستقیم و رسانه های اجتماعی باشد.
هزینه های دیگر ممکن است هزینه های دیگری در ارتباط با نمایشگاه در نمایشگاه تجاری وجود داشته باشد، مانند هزینه مواد چاپ، هزینه غذا و نوشیدنی برای کارکنان شما، و هزینه حمل و نقل به و از نمایشگاه.

 

هزینه کل نمایشگاه در یک نمایشگاه تجاری بسته به عوامل ذکر شده در بالا می تواند بسیار متفاوت باشد. با این حال، به عنوان یک قانون کلی، می توانید انتظار داشته باشید که بین 100 میلیون تا 2 میلیارد  برای یک غرفه در یک نمایشگاه هزینه کنید.

در اینجا چند نکته برای کاهش هزینه های نمایشگاه در نمایشگاه آورده شده است:

  • نمایشگاهی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است. اندازه نمایشگاه، صنعت مورد نظر و هزینه نمایشگاه را در نظر بگیرید.
  • یک غرفه کوچکتر اجاره کنید. اجاره غرفه های کوچکتر هزینه کمتری دارند و می توانند به اندازه غرفه های بزرگتر موثر باشند.
  • نمایشگاه خود را طراحی و بسازید. اگر زمان و مهارت دارید، می توانید با طراحی و ساخت نمایشگاه خود در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
  • برای کارمندان غرفه خود، داوطلبان را استخدام کنید. دوستان، خانواده و کارمندان همگی می توانند به کارکنان غرفه شما کمک کنند، که می تواند در هزینه های کارکنان صرفه جویی کند.
  • مشارکت خود را در نمایشگاه تجاری تبلیغ کنید. از طریق وب سایت، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، مردم را از شرکت شما در نمایشگاه مطلع کنید.
  • برای مذاکره آماده باشید. بسیاری از برگزارکنندگان نمایشگاه های تجاری مایل به مذاکره در مورد نرخ اجاره غرفه هستند، به خصوص اگر در نمایشگاه های کوچکتر شرکت می کنید.
  • با رعایت این نکات می توانید هزینه های نمایشگاه را کاهش دهید و از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

هنگامی که قصد می کنید در یک نمایشگاه شرکت کنید، برنامه ریزی زیادی برای خود خواهید داشت. خلاصه اینکه باید دست به کار شوید، اما قبل از اینکه طراحی غرفه و بعد از آن غرفه سازی خود را آغاز کنید و یا تجهیزات نمایشگاهی خود را اجاره کنید و کارمندان مورد نظر خود را استخدام کنید. شما یک وظیفه مهم خواهید داشت و آن برآورد بودجه غرفه نمایشگاهی است.

همه چیز را در نظر بگیرید

در زمان نوشتن بودجه بندی ، ضروری است هر هزینه اندکی که برای نمایشگاه نیاز است را در نظر بگیرید.تیم بازاریابی و مالی می توانند درباره این هزینه ها فکر کنند.هنگام برنامه ریزی بودجه موارد زیر را در نظر بگیرید.

اهداف ما از حضور در نمایشگاه چیست؟

از افزایش اعتبار برند و ایجاد سرنخ تا بازاریابی و ارتباط با رقبا و یا فروش عمده محصولات، دلایلی هستند که شرکت ها در نمایشگاه شرکت می کنند – دلیل شما چیست؟

محل نمایشگاه کجاست؟

حضور در یک نمایشگاه الزاما محلی نیست یعنی ممکن است شرکت شما در تهران باشد و قصد شرکت در نمایشگاه در تبریز را داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید حمل و نقل (هم برای تیم و هم برای تجهیزات خود) محل اقامت و پوشش هزینه ای احتمالی بازگشت در دفتر را در نظر بگیرید.

به چه تعداد پرسنل برای این رویداد نیاز خواهیم داشت، و چه کسانی از تیم ما شرکت خواهند کرد؟

به این فکر کنید که چه کسی نماینده برند شما در نمایشگاه خواهد بود. آیا اعضای تیم بازاریابی یا فروش شما حضور خواهند داشت؟ اگر کارکنان جدید را استخدام می کنید، آنها باید به درستی و کافی آموزش ببینند.

چگونه محصول خود را نمایش خواهید داد؟ به چه نوع امکانات و ویژگی های منحصر به فردی نیاز دارید؟

دوست دارید غرفه نمایشگاه تجاری شما در یک دنیای ایده آل چگونه باشد؟

رویای بزرگ داشته باشید و سپس شناسایی کنید که چه جنبه هایی باعث تحقق دیدگاه و ایده آل شما می شود.

هنگام بودجه بندی، باید این ویژگی ها را در نظر بگیرید، چه تصمیم به ساخت غرفه گران قیمت داشته باشید و چه برای طراحی های منحصر به فرد و در عین حال تاثیرگذار مانند نمایشگر سبک جزیره ای برنامه ریزی کنید .

برای جذاب‌تر کردن غرفه‌تان، اجزایی مانند صفحه‌نمایش و مانیتور، هدایا و هدایای رایگان برند، مواد بازاریابی و جزئیات فنی تخصصی باید به طور واقع بینانه برای اندازه فضا در نظر گرفته شوند و در بودجه شما لحاظ شوند.

چه مبلمانی نیاز دارید؟

در این مورد، هزینه ها بسته به عملکردی که برای نمایش نمایشگاه تجاری خود می خواهید، اندازه غرفه و نوع زیبایی شناسی که می خواهید، متفاوت است.

چه کفپوشی را انتخاب خواهید کرد؟

کفپوش تاثیری حیاتی بر ظاهر غرفه شما دارد، صرف نظر از راحتی کارکنان غرفه شما . هزینه کفپوش بسته به متریال و اندازه غرفه شما متفاوت است. به عنوان مثال، شما برای هر متر مربع 3 تا 5 دلار برای کاشی های پلاستیکی یا فومی پرداخت خواهید کرد، در حالی که فرش از 2 دلار در هر فوت مربع شروع می شود. از سوی دیگر، ممکن است مجبور باشید بیش از 10 دلار برای هر فوت مربع برای کفپوش با کیفیت بپردازید.

انبارداری و ذخیره سازی؟

تجهیزات نمایشگاه تجاری شما باید قبل و بعد از نمایشگاه ذخیره شود.ایده آل است که یک انبار نگهداری از این وسایل داشته باشید. این هزینه های ذخیره سازی باید همیشه هنگام برنامه ریزی برای یک نمایشگاه تجاری در نظر گرفته شود.

چه متریال هایی را انتخاب خواهید کرد؟

اینکه چه متریالی را انتخاب می‌کنید تأثیری فراتر از ظاهر غرفه‌تان دارد. وسوسه انگیز است که فقط زیبایی شناسی را بدون دانستن پیامدهای هزینه در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اندازه و شکل بسیار مهم است! بسیاری از متریال ها دارای اشکال و رنگ های استاندارد هستند، بنابراین انتخاب آنها می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. اگر به دنبال پرداخت های خاص هستید، قبل از تصمیم گیری نهایی، مقایسه قیمت ها را در نظر بگیرید، این می تواند به سود شما باشد.

بودجه ایده آل شما چقدر است؟

به گفته برخی از باتجربه های برتر این صنعت، ساخت غرفه نمایشگاهی شما باید حدود یک سوم بودجه شما هزینه داشته باشد. این نکته مفیدی است، زیرا می توانید بدون هدر دادن پول، بودجه خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید.

از خود بپرسید چقدر می توانید برای این نمایشگاه تجاری هزینه کنید؟

اگر پاسخ 45 هزار دلار است، باید به دنبال طراحی غرفه نمایشگاهی باشید که حدود 15000 دلار هزینه دارد.

بودجه غرفه سازی شما

شما می توانید با بودجه خود یک غرفه زیبا بسازید. معمولاً اجاره غرفه نمایشگاهی هزینه کمتری دارد. هنگامی که میانگین هزینه غرفه نمایشگاه تجاری را تعیین کردید، پیدا کردن ده ها گزینه در اندازه های مختلف آسان است:

10 تا 25 هزار دلار

تخصیص 10-25k گزینه های زیادی را به تیم شما ارائه می دهد! با بودجه ای در این محدوده، استخدام یک غرفه 10×10 ، 10×20 یا 20×20 منطقی است. برخی از برندها حتی دو دستگاه 10×10 با بودجه کمتر اجاره کرده اند تا طرح خود را باز کنند و حضور خود را در نمایشگاه افزایش دهند.

25-50 هزار دلار

یک بودجه میان رده امکان انتخاب های بی شماری از اندازه و ابعاد را فراهم می کند. بودجه ای در این حوزه می تواند غرفه اجاره ای 10×30 ، 20×30، 20×40، 20×50، 30×30 یا 30×40 را برای شما فراهم کند.

50 هزار دلار

بودجه نمایشگاه تجاری ممتاز به این معنی است که برند شما می‌تواند با نمایشگرهای بزرگ اجاره کند و کار کند: 30×50، 40×40 ، 40×50 و 50×50 .

یک غرفه سازی سفارشی به زبان برند شما صحبت می کند

نمایشگاه تجاری راهی عالی برای نشان دادن محصولات و خدمات به مشتریان بالقوه است. ارائه نام تجاری خود با نمایشگر سفارشی نمایشگاه تجاری که رنگارنگ و زیباست به تیم شما کمک می کند تا داستان سرایی تاثیرگذار داشته باشد.

این امر آگاهی از برند را افزایش می‌دهد، چشم‌اندازهای بیشتری را به سمت صفحه نمایش شما می‌کشد و به شما امکان می‌دهد دقیقاً چه کسی هستید را به شرکت‌کنندگان ارائه دهید. این یک تصور اشتباه رایج است که تجهیزات اجاره ای را نمی توان سفارشی کرد، که، صادقانه بگویم، مزخرف است.

درست است، هر ایده ای که تیم بازاریابی شما رویای آن را می بیند، با اجاره امکان پذیر نیست.

با این حال، ایجاد یک غرفه با تجهیزات اجاره ای منحصر به فرد و با مارک خوب با تیم مناسب کاملاً امکان پذیر است. در واقع، هر شرکت اجاره تجهیزات نمایشگاهی معتبر می تواند اجاره شما را با استفاده از تولیدات گرافیکی تخصصی ، طرح های رنگی و جزئیات طراحی سفارشی کند .

ما آماده همکاری با برند شما و به اشتراک گذاشتن تخصص خود با شما هستیم. ما در هر مرحله از راه دست یاری با شما می دهیم.

درخشش کسب و کار شما بهترین کاری است که ما انجام می دهیم.
امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم نمایشگاه تجاری آینده خود را جذاب کنید بیشتر بدانید.